دعا عشق و محبت و پول

چهارشنبه 7 مهر 1400
8:35
ابن سینا

دعا بخت گشایی دختران | دعا پولدار شدن | دعا جلوگیری از طلاق | دعا عشق و محبت

دعا محبت سریع الاجابه از راه دور کمک میکند تا قلب همسر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. این دعا را را نوشته در زیر فرش بگذارید.

اگر این مهر و محبت ایجاد فعل حرام کند یا نیت عامل انجام فعل حرامی باشد دستور بی نتیجه خواهد بود

بعد از اتمام سلام نماز لیوان گلاب را در مقابل دعا عشق دهان گرفته و ۷ مرتبه چهار قل ، ۱ مرتبه آیتالکرسی تا علی العظیم ، ۳ آیه آخر سوره حشر را می خوانید

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : سپس ۲ رکعت نماز (مانند نماز صبح ) برای موکل و ملائک خود و موکلین و خدام و ملائک آیات بخوانید دعای محبت سریع الاجابه از راه دورحتی زمانی دعا محبت کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود.

دعا عشق و محبت

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : در واقع این دعا سبب می شود که تمامی دغدغه های عاطفی شما به لطف خدا حل شده و مشکلات نیز رفع گردد.

اگر می خواهید به عشق بی نهایت و بی پایان از سوی همسر خود برسید و حس می کنید که احساسات او به شما کم شده است دعا برای عشق بی پایان مرد و جلب محبت همسر را بخوانید.

همچنین برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن دعا پولدار شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای دعا محبت جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.

دعا برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

برای افزایش مهر و محبت معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

دعا پولدار شدن

هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب سوره مبارکه طه را برای افزایش رزق بخوانید تا خدا وند از جایی که گمان نداشته باشید دعا پولدار شدن برای شما روزی برساند ،اگر در هنگام دعا بخت گشایی طلوع آفتاب این سوره را بخوانید روزی تازه به شما می رسد دعای دفع بی خوابی و گریه کودک اگر این سوره مبارکه را بنویسید وهمراه خود داشته باشید در پی هر حاجتی بروید موفق می شوید ، واگر می خواهید برای اصلاح بین دونفر بروید قبل از رفتن این سوره را بخوانید .

(درمان با قرآن، ص ۱۰۲) از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است:هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید دعا پولدار شدن خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده دعای ثروت عظیم در روز قیامت کتاب اعمال او را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی می‌کند(ثواب الاعمال، ص۱۱۵)برای دولت و گشایش کارها باید این آیه را ۳۵۰ مرتبه بخواند که از مجربات است.

در یکی از کتاب های آیت الله بهجت آیه قرآنی برای پولدار شدن فوری آمده دعا طلاق است که اگر کسی می خواهد رزقش زیاد شود، ذکر زیر را بسیار بگوید و در پایانش صلوات بفرستد.

روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می‌شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن دعا پولدار شدن نمی‌رسد و اگر در همان روز یا بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در روز قیامت در دعای حاجات مهم و بزرگ شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است.

"أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک" ختم معتبر دیگر به این شکل است: آیه ی 2 الی 3 سوره اطلاق را بخوانید. آن هم به این صورت: شروع ختم، دوشنبه، 5شنبه و یا جمعه باشد.( بهتر است جمعه باشد ) این ختم تا 40 روز ادامه داشته باشد و در هر روز 159 بار خوانده شود. بعد از نماز صبح بهترین وقت است.

برای افزایش روزی این ذکر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.

دعا بخت گشایی دختران

هفتاد مرتبه سوره دعای سریع و مجرب بخت گشایی اخلاص قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند. ایه قرآنی برای بخت گشایی هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

ایا از سوی معصومین دعا برای گشایش بخت توصیه شده است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای ازدواج و برای گشایش بخت از جمله توصیه هایی است که در سخنان معصومین آمده است و راویات و سوره هایی در قرآن نیز دعای بخت گشایی اشاره به این موضوع دارند و البته که برای امر ازدواج صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود

یکی دیگر از دعاها و اعمالی دعای فوق العاده برای برآورده شدن حاجات که دعا بخت گشایی برای باز شدن بخت دختر تاثیر دارد این است که دختران مجرد ابتدا دو رکعت نماز خوانده و بعد از سلام، ۱۰۰ مرتبه ذکر یا لَطیفُ گفته شود.

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتون من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم “.

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

دعا جلوگیری از طلاق

عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد. دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. دعای مهر و محبت فردی که این دعا را به همراه داشته باشد دعا جلوگیری از طلاق یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

دعای زیر از دعا های قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه میان زن و شوهر و جلوگیری از طلاق و جدایی زن و شوهر می باشد . دعای سریع محبت همچنین برای رهایی و خلاصی از گرفتاری و سختی بسیار موثر می باشد …

گویند اگرکسی جهت آشتی کردن این آیه را ۳ بار بخواند وبر روی آن کس دمد البته آشتی کند وعذر خواهد (مجرب است)


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابن سینا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]