دیلدو چیست ؟

پنجشنبه 22 مهر 1400
12:26
ابن سینا

دیلدو کمری چیست ؟

ظاهرا روش های مختلفی برای ساخت واژن مصنوعی وجود دارد و در برخی سایت ها به روش هایی مثل به استفاده از ابری و اسفنج، حوله، رزین و وسایلی دیلدو نظیر اینها اشاره شده است.

اندام جنسی به این دسته از واژن های مصنوعی واژن مصنوعی واقع گرایانه یا "واژن مصنوعی واقعی" نیز می گویند.

خرید دیلدو برقی تحویل درب منزل برخی از این‌ گونه آلت مصنوعی‌ های دود خولی دارای موتور لرزاننده یا ویبراتور نیز هستند که آن‌ها را به لرزاننده‌های دودخولی تبدیل می‌کند.

قیمت دیلدو کمری تحویل درب منزل طول واژن مصنوعی حدود 10 الی 20 سانتیمتر است و افرادی با آلت های بزرگتر یا باید انتهای آن را برای خروج آلت خود باز بگذارند یا از نیم تنه ها و عروسک های جنسی استفاده کنند.

آلت مصنوعی که ممکن است به نام‌ های کیر کاشی این وسیله شبیه به آلت نری با نراندامه در دو سر که یا به صورت جدا یا به هم متصل روی یک محور قرار گرفته‌اند، ساخته می‌شود.

نحوه استفاده از یک کیر مصنوعی با یک شریک زندگی همچنین استفاده از یک کیر مصنوعی با یک شریک زندگی سرگرم کننده است. آنها می توانند از آن برای نفوذ به شما استفاده کنند یا می توانید


خرید دیلدو تحویل در منزل

همچنین گفته می‌شود که این ماده برای دستگاه تناسلی و زایایی زن خطرناک است. همچنین این ماده بر خلاف سیلیکون، متخلخل است که یعنی قابلیت بالایی برای جذب باکتری دارد.

خرید دیلدو کمری تحویل درب منزل ( Dildo ) یا آلت تناسلی مصنوعی مردانه یکی از انواع محصولات جنسی (سکس توی) است.

ارضای جنسی با واژن مصنوعی یا قیمت دیلدو برقی تحویل درب منزل بسیار شبیه به خود ارضایی است و یکی از عوارض جسمی آن ایجاد مشکل زود انزالی است. این مشکل به دلیل سرعت تحریک بالا در استفاده از این وسیله است و به کلی با رابطه جنسی فرق دارد.

طبیعتا اگر قرار باشد مردی همسر خود را بوسیله خرید دیلدو سایز بزرگ یا همان آلت مصنوعی ارضا کند ، بعد از مدتی همسر وی به این نتیجه میرسد برای ارضا شدن نیازی به وجود همسر خود ندارد پس در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از قیمت دیلدو اشکالی دارد بله


خرید دیلدو

کیر مصنوعی دو دخولی (به انگلیسی: double dildo) یک محصول جنسی است که به فرد اجازه می‌دهد به طور هم‌زمان تجربه دخول در دو سوراخ از بدنش را داشته باشد.

مچاچنگ، چرمینه، سابوره یا خرید دیلدو سایز بزرگ نیز خوانده شود) یک آلت تناسلی مردانه مصنوعی از نوعی لاستیک سیلیکونی یا به عبارتی مواد آلی است

بیشتر افراد مصرف‌کننده قیمت دیلدو کمری دارای انحرافات جنسی هستند. استفاده از دیلدو برقی احتمال انتقال بیماری‌‌های مقاربتی را به شدت افزایش می‌دهد.

یکی از سوالات پرسرچ در اینترنت این است که "چگونه واژن پلاستیکی درست کنیم" ؟ در سال های اخیر تولید و فروش دیلدو تحویل درب منزل انواع واژن مصنوعی و سایر جنسی در دنیا افزایش یافته است اما قبل از این هم ممکن بود افراد به سراغ ساخت واژن پلاستیکی بروند.


قیمت خرید دیلدو ارزان

الت مصنوعی یا همان خرید دیلدو چسبان معمولا به صورت یک ماگ یا لیوان بزرگ هستند که در زبان انگلیسی به آنها (fleshlight) می گویند.

پارچه ژله‌ای که رایج‌ترین ماده برای ساخت حشفه در محصولات جنسی است. با این حال باید گفت که این ماده پس از استفاده مداوم رنگ و شکل فیزیکی نخستین خود را از دست می‌دهد.

این کپی برداری در جزئیات به حدی است که حتی چین و چروک ها و لبه های واژن را عینا مطابق انواع شکل ظاهری واژن فرد مورد نظر می سازند.

آلت مصنوعی یا همان دیلدو چسبان فقط کاری را انجام می دهند که شما به آنها وادار می شوید ، بنابراین انتخاب صحیح یکی از موارد ضروری است. کیر مصنوعی چیزی خیلی بزرگ بگیرید و به راحتی کارساز نخواهد بود.


آلت مصنوعی

برخی تولید کنندگان واژن پلاستیکی، محصولات خود را بر اساس شکل خرید دیلدو برقی واژن پورن استار ها می سازند تا باعث افزایش جذابیت و فروش آنها شود.

قیمت دیلدو چسبان برخی از واژن های مصنوعی دارای بخش های متحرک و لرزاننده ای هستند که با حالت های متنوع لرزش، باعث تحریک بیشتر می شوند و حتی ضربان و نبض را شبیه سازی می کنند.

دیلدو تحویل درب منزل از جنس دیگری مانند چرم و نظایر آن باشد و از آن برای کامجویی و لذّت جنسی استفاده می‌شود. برخی انواع پیشرفتهٔ آن توانایی لرزیدن دارند و با باتری کار می‌کنند.

همچنین ممکن است که برخی از این مهبل های مصنوعی دارای گرم کننده باشند تا باعث افزایش لذت در فرد شوند.

مشکل دیگر می تواند در اثر تماس پوست با مواد به کار رفته در واژن پلاستیکی ایجاد شود که در نتیجه باعث ایجاد برخی حساسیت ها و بیماری های پوستی شود.


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابن سینا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]