کاشت مو تهرانی | 09126451984

سه شنبه 13 ارديبهشت 1401
9:03
ابن سینا

کاشت مو تهرانی | 09126451984 در میان روش های موجود، تکنیک FUT روشی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد و تکنیک SUPER FUE PLUS جدیدترین روشی است که این روزها در ایران استفاده می شود. در این بخش، قصد داریم به بررسی کامل هر یک از روش های کاشت مو و مزایا و معایب آن ها بپردازیم.

اولین مرحله پیوند فولیکولی مو با آماده‌سازی بانک مو به منظور برداشت گرافت‌ها شروع می‌شود. در این مرحله پزشک متخصص طبق صلاح‌دید خود ناحیه دهنده را استریل کرده و سپس بی‌حسی موضعی در آن بخش از بدن اعمال می‌کند. بعد از اینکه بانک مو کاملا بی‌حس شد نوبت به مرحله بعدی کار می‌رسد.

عمل کاشت مو بسته به تعداد موهای کاشته msnag شده، ممکن است چهار تا هشت ساعت در یک روز و در مواردی دو روز زمان ببرد. اکثر مراجعان در طول جراحی به­ هوش بوده و فقط بی­‌حسی در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال می­‌شود. جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست آغاز می­‌شود. برای طبیعی شدن کاشت مو، متخصص پوست می‌­تواند به دو صورت عمل کند؛ جراح در روش اول یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌­دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روی هر تار مو به صورت جداگانه chaharzan انجام می­‌دهد. زمان روش دوم طولانی‌تر است؛ در عوض از ایجاد زخم‌های نواری روی پوست سر جلوگیری می­‌کند.

قبل از انجام پیوند، تکنسین­‌ها موهای برداشته شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده می­‌کنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­های مراقبت در منزل به شما داده می‌­شود.

عکس قبل و بعد کاشت مو بعد از ۲ ماه
برداشت گرافت‌ها از بانک مو
دومین مرحله مربوط به برداشت گرافت‌ها از بانک مو است. همان طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای کاشت موی سر وجود دارند. در نتیجه شیوه برداشت گرافت در هر روش سبک خاص خود davazdaho را دارد اما در تمامی روش‌ها باید این مرحله از کار با دقت و تخصص بسیار بالایی انجام گیرد. اینکه کدام روش برای بیمار اعمال شود بعد از انجام تمامی بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن انتظارات بیمار از کاشت مو تعیین می‌شود.

عکس واقعی کاشت مو
آماده‌سازی گرافت‌ها برای کاشت
بعد از اینکه گرافت‌ها با موفقیت از بانک مو برداشته شدند نوبت به آماده‌سازی آن‌ها برای کاشت می‌رسد. در این مرحله از کار پزشک گرافت‌ها را با توجه به متدی که برای آن در نظر گرفته زیر میکروسکوپ قوی به صورت تار به تار در آورده و آماده کاشت می‌کند.

چه کسانی می‌­توانند کاشت مو انجام دهند؟
تمام مردان و زنان می­‌توانند کاندیدهای خوبی برای کاشت طبیعی مو باشند؛ فقط bistochahar کافی است به دو نکته توجه داشته باشید:

برای پیوند مو به قسمت دریافت کننده، باید به اندازه کافی موی سالم در بانک مو وجود داشته باشد.
موهایتان توانایی رشد در قسمت نازک شده پوست سر را داشته باشد.
انتخاب روش کاشت مو
بهترین روشی که بفهمید ویژگی‌­های ذکرشده را دارید یا خیر، مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو و کاشت مو است که معمولا به صورت رایگان انجام می­‌شود. اما در یک نگاه کلی، افرادی که از سلامتی کامل برخوردار هستند، مشکلات حاد پزشکی ندارند، دائما سیگار مصرف نمی‌­کنند، آلرژی شدید ندارند و از مشکلات پوستی و عصبی جدی رنج نمی­‌برند، می‌­توانند نتایج خوبی را از این عمل برای خودشان متصور شوند.

برای عمل کاشت مو با استفاده از روش‌ برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT) می‌توان به نتایج عالی دست یافت. متخصصان می گویند در انتخاب روش باید نیازها ، ملاحظات و ترجیحات منحصر به فرد بیمار را در نظر گرفت.

لیست متغیرهایی که قبل از جراحی کاشت مو بر اساس سابقه خانوادگی در نظر گرفته می شود شامل سن بیمار ، میزان موی اهدا کننده موجود و ریزش موی آینده است. علاوه بر این هزینه نیز ممکن است یک مسئله باشد.

چه کسانی نمی­‌توانند کاشت مو انجام دهند؟
افراد جوانی که کمتر از ۲۵ سال سن دارند، به این دلیل که طرح ریزش موی آن‌ها معلوم نیست کاندید خوبی برای این عمل نیستند؛ مگر در موارد استثنایی. افرادی که در پشت سر یا کناره سر موی کافی ندارند هم کاندیدای خوبی برای این عمل نیستند. همچنین افرادی که دارای بیماری‌های التهابی در سر بوده یا به بیماری‌های خودایمنی مبتلا هستند و درمان دارویی می‌شوند، به این دلیل که ممکن است کاشت مو باعث عود بیماری شود، نباید نسبت به این عمل اقدام کنند.

نمونه کاشت مو خانم ها در کلینیک تهرانی
آماده‌سازی ناحیه کاشت
اکنون که تمامی مراحل برداشت و آماده‌سازی گرافت‌ها سپری شدند می‌توان عملیات پیوند مو را انجام داد. اما قبل از شروع به کار باید منطقه کاشت همانند بانک مو آماده‌سازی شود. برای این منظور ناحیه کاشت استریل شده و این بار بی‌حسی موضعی در این ناحیه اعمال می‌شود.

تصویر قبل و بعد پیوند موی طبیعی از نزدیک
انجام عملیات کاشت مو
آخرین مرحله از کاشت طبیعی مو مربوط به انجام عملیات اصلی است. به این معنا که در این بخش کاشت گرافت‌های آماده‌سازی شده انجام می‌شد و با اتمام کار کل پروسه نیز به پایان می‌رسد. همان طور که گفته شد فناوری که برای کاشت مو به کار برده می‌شود با توجه به روش عمل می‌تواند از بیماری به بیمار دیگر متفاوت باشد. اینکه چه روش کاشتی انتخاب شود به عوامل متعددی بستگی دارد و باید به پیشنهاد پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم انتخاب شود.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابن سینا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]