بالیاژ با فویل کم

چهارشنبه 27 دی 1402
22:28
ابن سینا

بالیاژ خلوت : دست و چرخاندن دور میز به سمت چپ و تغییر مانند قبل. سپس شماره ۵ را در دست راست A و شماره ۵ را در دست چپ بگیرید و دور میز به سمت چپ بچرخید و مانند قبل تغییر دهید، سپس No را بگیرید. ۳ در A در دست چپ و شماره ۳ در B در دست راست.

بالیاژ خلوت

پیگیری وعده و عملکرد گروهبان اسمیت به یک قطعه باکلاس از اموال مسابقه؛ ژنرال دوال ارزش او را نداشت جو دو سر گروهبان اسمیت برنده برخی از مسابقات نوزادی به شیوه ای چشمگیر و بلافاصله به‌عنوان یک مشتری و ابزار شرط‌بندی مفید درج شد.

لینک مفید : بالیاژ مو بنفش

و به اطراف بچرخید جدول به سمت راست و تغییر مانند قبل. سپس از A شروع کنید در ابتدا. این را روی یک سیم کوچک ببافید، با یک سوراخ در یک انتهای آن مانند چشم یک سوزن، به طوری که یک طناب کوچک در محل سیم بکشید. وقتی آن را بافته کردید.

بالیاژ خلوت : وزنه های خود را بردارید، انتهای آن را سریع ببندید روی سیم و قیطان را با هم روی سیم فشار دهید. سپس بجوشانید آب حدود ده دقیقه؛ سپس آن را بیرون آورده و در فر قرار دهید تا زمانی که کاملاً خشک شود، بدون سوختن تحمل می کند. سپس بگیرید آن را بیرون بیاورید و از سیم جدا کنید.

لینک مفید : بالیاژ برزیلی

روی بند ناف بکشید و انتهای آن را بدوزید از قیطان تا روی بند ناف لیز نخورد و کمی شلاک بگذارید در پایان آن را سریع نگه دارید. اگر الاستیک می خواهید از کش استفاده کنید طناب. برای تغییر اندازه قیطان، تعداد موهای داخل آن را تغییر دهید.

بالیاژ خلوت : یک رشته [۳۳] بافته زنجیر چرخشی دوبل. الگو برداشتن هجده رشته، هشتاد تار مو در یک رشته، و روی میز مانند الگو. از A و B شروع کنید – بگیرید شماره ۱ در A در دست راست و شماره ۱ در B در دست چپ و تاب آنها دور میز سمت راست و جای خود را با آنها عوض کنید.

لینک مفید : بالیاژ تیره

سپس شماره های ۸، ۶ و ۴ را یکسان تغییر دهید مسیر؛ سپس پنج به سمت چپ برگردید (بدون احتساب آخرین بافته شده)، شما را به شماره ۹ می رساند— مانند قبل به سمت راست بچرخید و تغییر دهید مکان ها؛ سپس شماره های ۷، ۵ و ۳ را به همین ترتیب تغییر دهید.

بالیاژ خلوت : سپس بشمار به عقب پنج، شما را به شماره ۸ می رساند — همان را تغییر دهید. و غیره، ابتدا دو به جلو بشمارید و سه بار تغییر دهید و سپس بشمارید پنج به عقب و همان را تغییر دهید، تا زمانی که قیطان تمام شود. این را روی یک سیم کوچک ببافید، با یک سوراخ در یک انتهای آن مانند چشم یک سوزن، به طوری که یک طناب کوچک در محل سیم بکشید.

بالیاژ خرمایی

بالیاژ خرمایی : دوباره بیاورید شماره ۱ از A تا B; سپس شماره ۲ را در B بگیرید و از داخل عبور کنید از شماره ۲ در A، و شماره ۲ را از A به B برگردانید. سپس بگیرید شماره ۳، به همین ترتیب دور میز به سمت راست ادامه دهید تا زمانی که قیطان تمام شود تمام شد، همیشه دو مورد بعدی طول می کشد.

لینک مفید : بالیاژ یعنی چه

این را روی یک سیم کوچک ببافید، با یک سوراخ در یک انتهای آن مانند چشم یک سوزن، به طوری که یک طناب کوچک در محل سیم بکشید. وقتی آن را بافته کردید، وزنه های خود را بردارید، انتهای آن را سریع ببندید روی سیم و قیطان را با هم روی سیم فشار دهید.

بالیاژ خرمایی : سپس بجوشانید آب حدود ده دقیقه؛ سپس آن را بیرون آورده و در فر قرار دهید تا زمانی که کاملاً خشک شود، بدون سوختن تحمل می کند. سپس بگیرید آن را بیرون بیاورید و از سیم جدا کنید و روی بند ناف بکشید و انتهای آن را بدوزید از قیطان تا روی بند ناف لیز نخورد و کمی شلاک بگذارید.

لینک مفید : بالیاژ موی مشکی بدون دکلره

در پایان آن را سریع نگه دارید. اگر الاستیک می خواهید از کش استفاده کنید طناب. برای تغییر اندازه قیطان، تعداد موهای داخل آن را تغییر دهید یک رشته [۲۵] بافته زنجیره ای شانزده مربعی. الگو بردار سی و دو رشته، پنجاه تار مو در یک رشته، و روی میز مانند الگو. از A، شماره آسانسور شروع کنید.

بالیاژ خیس

سپس برو به دو رشته بعدی و تغییر مانند قبل، به همین ترتیب در اطراف جدول، هر بار تا زمانی که زنجیره کامل شود، دو جدول بعدی را بردارید. مسیرهای مشابه در صفحه ۹. [۱۷] بافته زنجیره ای مربعی. الگو بردار شانزده رشته، هشتاد تار مو در یک رشته، و روی میز مانند الگو. از A، شماره آسانسور شروع کنید.

بالیاژ خیس : روی میز و بین آن دراز بکشید شماره ۱ در B، و شماره ۱ را برگردانید از B تا A؛ سپس به C بروید، بگیرید شماره ۱ و از روی میز بلند کنید و دراز بکشید بین شماره ۱ در D، و بیاورید پشت شماره ۱ از D تا C; سپس برو به A، به شماره ۲ بروید و از عرض بلند شوید.

لینک مفید : بالیاژ با رنگ بدون دکلره

داخل شماره ۲ در B، و برگردانید شماره ۲ از B تا A; سپس به C بروید، شماره ۲ را در داخل Nos بلند کنید. ۲ در D، و شماره ۲ را از D به C برگردانید. سپس به A و بروید مانند ابتدا شروع کنید و آنقدر تکرار کنید تا به طول لازم برسد. این را روی یک سیم کوچک ببافید.

بالیاژ خیس : با یک سوراخ در یک انتهای آن مانند چشم یک سوزن، به طوری که یک طناب کوچک در محل سیم بکشید. وقتی آن را بافته کردید، وزنه های خود را بردارید، انتهای آن را سریع ببندید روی سیم، و قیطان را به هم نزدیک کنید. سپس در آب بجوشانید حدود ده دقیقه آن را بیرون بیاورید و در فر به همان اندازه داغ قرار دهید.

لینک مفید : بالیاژ مو بدون دکلره

بدون سوختن تحمل می کند تا کاملاً خشک شود. سپس آن را بیرون بیاورید و آن را از روی سیم روی بند بیاندازید، انتهای قیطان را به همین ترتیب بدوزید لیز نمی خورد و برای تند نگه داشتن آن کمی لاک روی انتهای آن قرار دهید. اگر می خواهید آن را الاستیک داشته باشید، از بند ناف الاستیک استفاده کنید.

بالیاژ خاکستری

بالیاژ خاکستری : اما هر بار که ژنرال دووال رنگ های مسابقه ای گابریل را به همراه داشت جانسون – ژاکت گیلاسی، آستین سبز، کلاه قرمز، سفید و آبی – او آنها را با گرد و غبار شکست به خانه آورد.

لینک مفید : بالیاژ موی مشکی بدون دکلره

قدیمی گیب چندین تلاش بی نتیجه برای متقاعد کردن پیتکین انجام داد کلت دوباره برگشت[صفحه ۲۵۶]با هر شرایطی، و به خاطر دردهایش به او می خندیدند. “شما انتخاب خود را داشتید خطی ، نه؟” پیتکین می گفت. “خب پس شما نمی توانید کسی را مقصر بدانید.

بالیاژ خاکستری : جز خودتان تقصیر کیه که من گرفتم کلت خوب است و شما خرچنگ را گرفتید؟ نه، گیب، یک معامله با من، همیشه ژنرال یک اسب مسابقه بد فاسد است، اما او مال خاکستری شماست و مال من نیست. این همان چیزی است که شما برای انتخاب کننده ضعیف به دست می آورید.” کلت های خلیج به پایان شکل سه ساله خود نزدیک می شدند.

لینک مفید : بالیاژ با فویل کم

که رشته پیتکین به مدار جنگل رسید و یک ربع را اشغال کرد همسایگی پیرمرد کاری و “اسب های کتاب خلوت مقدس” او. گروهبان اسمیت بود ستاره اصطبل و برنده اصلی پول، زمانی که مناسب باشد پیتکین به او اجازه دهد برای پول بدود.

بالیاژ خاکستری : در حالی که ژنرال دووال، مانند او برادر ناتنی به عنوان یک انعکاس در یک آینه بی عیب و خرمایی نقص، یک رشته از شکست‌هایی که باعث بی‌اعتباری او شد و صورت‌حساب خوراک او، گیب‌های قدیمی را شکست قلب. مربی اغلب به ژنرال دوال نگاه می کرد و سرش را تکان می داد. “شما’ که اوته کلت می تواند.

لینک مفید : بالیاژ برزیلی ییلدیز

چیزی به من بگوید’ اگر شما’ میتوانست گفتگو،” او اغلب تذکر می داد. پیتکین پس از مکالمه با پیرمرد خیس کاری، به خانه خود بازگشت تکل اتاق در حالت ذهنی وحشیانه و نیاز به هدف برای خود سوء استفاده، مولیگان، جوکی ایرلندی را انتخاب کرد. حالا، مولیگان کوچک بود.

بالیاژ خطی

بالیاژ خطی : اگر الاستیک می خواهید از کش استفاده کنید طناب. برای تغییر اندازه قیطان، تعداد موهای داخل آن را تغییر دهید یک رشته [۴۰] بافته زنجیر کابل مربع. الگو برداشتن هر تعداد رشته ای که را می توان به دو، هشتاد تار مو تقسیم کرد در یک رشته، و روی میز مانند الگو. از A و B شروع کنید.

لینک مفید : بالیاژ برزیلی

شماره ۱ را بردارید و آنها را به اطراف بچرخانید جدول سمت راست – شماره ۱ از A در اطراف B در سراسر شماره ۲ در B، و شماره ۱ از B در عرض شماره ۲ در A; سپس شماره ۱ را در C و D و تغییر مانند قبل؛ سپس تغییر دهید همینطور در E و F و در B و A، به همین ترتیب در اطراف میز به سمت درست تا زمانی که زنجیره کامل شود.

بالیاژ خطی : هر تعداد رشته می تواند با افزایش تعداد در هر مکان یا با داشتن سه مورد استفاده شود چهار، پنج یا شش در یک مکان، مراقبت از عبور از همه رشته ها. به عنوان مثال، چهار رشته وجود دارد، شماره ۱ باید از روی آن عبور کند همه در حالی که دور میز می‌بافید. با اضافه کردن رشته های مختلف قیطان تشکیل شده است.

لینک مفید : بالیاژ یاسی

این را روی یک سیم کوچک ببافید، با یک سوراخ در یک انتهای آن مانند چشم یک سوزن، به طوری که یک طناب کوچک در محل سیم بکشید. وقتی آن را بافته کردید، وزنه های خود را بردارید، انتهای آن را سریع ببندید روی سیم و قیطان را با هم روی سیم فشار دهید.

بالیاژ خطی : سپس بجوشانید آب حدود ده دقیقه؛ سپس آن را بیرون آورده و در فر قرار دهید تا زمانی که کاملاً خشک شود، بدون سوختن تحمل می کند. سپس بگیرید آن را بیرون بیاورید و از سیم جدا کنید و روی بند ناف بکشید و انتهای آن را بدوزید از قیطان تا روی بند ناف لیز نخورد و کمی شلاک بگذارید.

لینک مفید : بالیاژ روسی و برزیلی

در پایان آن را سریع نگه دارید. اگر الاستیک می خواهید از کش استفاده کنید طناب. برای تغییر اندازه قیطان، تعداد موهای داخل آن را تغییر دهید یک رشته [۴۱] بافته زنجیری فوب. الگو برداشتن بیست رشته، هفتاد تار مو در یک رشته، و روی میز مانند الگو. از A، صلیب شماره شروع کنید.


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابن سینا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]